Tízessel szavazz, mer’ ha nem örihari!

 

Csak nevetni tudok, esetleg sírni, kínomban. A Baráti körön, mint ismeretes lehet szavazni a képekre, ami egy jó JÁTÉK, semmi több. Nézegetjük a jobbnál-jobb képeket, írjuk hozzá a kedves, vagy kevésbé kedves kommenteket. Eddig rendben is volnánk. Csak azt nem értem, hogy miért kell már a névhez odaírni: „10*-ért 10* jár” vagy „Csak 10*-gal zavazz!) és ki ne felejtsem a legjobbat: „Csak 10*, 5*-gal ne szavazz!”- persze mind a név után, mintegy becenév gyanánt. Elképzeltem egy telefonbeszélgetést két ilyen fanatikus Baráti körös között:

 

- Halló! Szia kedves Csak 10*-gal szavazz!, hogy’ vagy?

- Ne is mondd, drága 10*-ért 10* jár, annyi itt a barom! Képzeld a múltkor valaki dobott egy 1*-ot! Nekem, érted N-E-K-E-M?!

- Ez nagyon durva!- jött a felelet rögtön 10*-ért 10* jártól.

- Persze én sem voltam rest, iziben pattintottam is az 1*-ot. Velem ne szórakozzanak!- csattant fel Csak 10*-gal szavazz!

- Megértelek, velem is történt már ilyen, de a pszichiáterem megnyugtatott, hogy ne rágódjak rajta többet és próbáljak a történtek után újra teljes értékű életet élni. Nem lesz könnyű, de megpróbálom.

- Igazad lehet, de azért mégiscsak sok(k), hogy ilyen gazemberek keringnek a világhálón! Bárcsak tudnék egy köregyescsillagot küldeni ezeknek az internetbetyároknak. Szívesen csevegnék még Veled, drága 10*-ért 10* jár, de sajnos jön az ügyeletes nővér és nem szeretném, ha látná, hogy izgatott vagyok, mert a végén beköp dr. Csernusnak. Szia!

- Nem venném a lelkemre, ha lebuknál. Kitartás, mindjárt itt a következő hónap és akkor törlődnek a pontok. Új hónap, új remény! Szia!

 

Remélem nem bántottam meg senkit, mert a végén kapok egy csomó 1*-ot, amit nem élnék túl…

Szerző: GreenTompika  2008.06.10. 14:14 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greentompika.blog.hu/api/trackback/id/tr52512982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szakszon Ágnes 2008.10.17. 15:42:24

Hello Mr.Green!
Egy véletlen folytán akadtam Rád, miközben a mai Borbély műhelyhez kerestem anyagot Hajdú B.,Vitray, Fiala ügyben.Azt a KOSban érzékeltem, hogy dől belőled a humor
de most itt - elolvasván a bejegyzéseket "emelem kalapom"az írásaid előtt. Engem momentán lenyűgöztek!- és nem elsősorben a humor miatt.Üdv és légy széles körben sikeres!
süti beállítások módosítása